Skip to content
6:30 – 8:30 przyjęcia dzieci, zabawy ruchowe, praca indywidualna
- dzieci są aktywne w zakresie organizacji swojego pobytu w przedszkolu
- podejmują działalność zabawową, rozwijają swoje zainteresowania w kącikach zabaw
- usamodzielniają się, aktywnie dbają i higienę własną i otoczenia
8:30-9:00 wspólna modlitwa, ćwiczenia poranne i przygotowanie śniadania
9:00-9:20 śniadanie
9:30 zajęcia wychowawczo-dydaktyczne, zabawy ruchowe
- dzieci uczestniczą w przygotowaniu do zabaw i zajęć,
- pomagają w zagospodarowaniu sali i czynnościach porządkowych,
- mają okazję wyrównywać deficyty rozwojowe,
- odkrywają i kreują rzeczywistość podczas wycieczek, zabaw, działań plastycznych, muzycznych, ruchowych i werbalnych,
- dokonują swobodnego wyboru aktywności,
- realizują swoje zainteresowania i zaspokajają swoje potrzeby poprzez uczestnictwo w zabawach zorganizowanych i swobodnych.
10:30-11:30 spacery, zabawy w ogrodzie
- dzieci podejmują aktywność na świeżym powietrzu, korzystają z szatni i pomieszczeń sanitarnych
11:30-12:15 przygotowanie do obiadu, obiad
12:15-14:00 Czas poobiedni
- leżakowanie (młodsi),
- relaksacja,
- zajęcia dodatkowe,
- praca indywidualna.
14:00-14:40 przygotowanie do podwieczorku i podwieczorek
14:45-16:30 odbiór dzieci z przedszkola, zabawy dowolne w sali lub na świeżym powietrzu
- dzieci mają czas na zabawy ruchowe, nabywają umiejętności organizowania zabaw w grupie,
- realizują swoje pomysły samodzielnie lub w małych grupach,
- uczestniczą w zajęciach wspomagających rozwój intelektualny,
- doskonalą pamięć, spostrzegawczość i logiczne myślenie podczas gier i zabaw dydaktycznych.
Scroll Up